Slide # 1
 

Cara Dapatkan Omega Guard Shaklee Dengan Harga Murah

Salam pembaca,

Bulan ni adalah bulan terbaik untuk dapatkan minyak ikan yang paling tulen, paling asli, mempunyai gred farmaseutikal dan tinggi kandungan DHA dan EPA. Omega Guard Shaklee memang pilihan terbaik berbanding dengan minyak ikan yang ada dipasaran. Masih belum terlambat kalau nak mencuba. Dengan promosi hebat bulan ni anda boleh dapat penjimatan yang banyak!

Sepatutnya promosi ni Shaklee lancarkan masa bulan September hari tu. Baru lah bersesuaian dengan sambutan Hari Jantung Sedunia pada bulan tersebut. Sebabnya kebaikan minyak ikan ni sangat sinonim dengan kesihatan jantung,  menurunkan paras kolestrol disamping merendahkan risiko serangan stroke yang menjadi punca utama rakyat Malaysia meninggal dunia.

Tapi takpa lah. Kempen menjaga kesihatan jantung bukan untuk bulan September sahaja. Ianya patut diteruskan sepanjang masa. Kalau paras kolestrol tinggi dan susah nak turunkan elok sangat borong Omega Guard bulan ni. Hehehe…

omega guard shaklee minyak ikan terbaik di dunia

Beli 6 Percuma 1, Beli 2 Diskaun 5%

Jadi macam mana nak dapatkan produk Omega Guard Shakee dengan harga murah?  Ada dua cara yang boleh anda pilih. Yang pertama Beli 6 botol Percuma 1 dan yang ke dua pula Beli 2 botol diskaun 5%.

Setiap pembelian sebanyak 6 botol Omega Guard, anda akan dapat satu botol Omega Guard secara percuma. Nak tau dapat jimat berapa? Dah jimat RM136 tau. Kalau sanggup keluarkan modal sebanyak RM65 untuk keahlian Shaklee berganda-ganda jimatnya. Lepas tu bulan depan pula boleh dapat bonus tunai RM32++. Best tak? Boleh pakat dengan kengkawan atau pun adik beradik dan mak ayah untuk borong Omega Guard bulan nie.

Tapi…..

Kalau tak cukup geng nak beli sampai 6 botol masih boleh dapat penjimatan lagi. Sebabnya beli 2 botol boleh dapat diskaun sebanyak 5%. Berapa jimat? Pergi ambil kalkulator dan kira. Ekekeke..

Sama ada anda ahli Shaklee ataupun bukan ahli Shaklee layak untuk dapatkan Omega Guard dengan harga promosi. Tapi biasalah kan. Bila dah jadi ahli Shaklee ni lagi banyak lah keistimewaannya.

Nak HOT CHAT lagi pasal produk HOT Shaklee boleh hubungi saya pada bila-bila masa. Saya sedia bantu anda dengan memberikan konsultasi yang terbaik bertaraf dunia tentang keistimewaan produk Shaklee. 🙂

 

6 comments to Cara Dapatkan Omega Guard Shaklee Dengan Harga Murah

  • mama solehah  says:

    penjimatan banyak ni.rugi x grab skrg

    • Cheq Eem  says:

      memang rugi sangat2 siapa yang tak borong omega bulan nih… hehe…

  • cikgu naman  says:

    memang terbaik promosi ni..pengguna pengguna Shaklee jangan lepaskan peluang

    • Cheq Eem  says:

      betul tu.. lebih-lebih pengguna shaklee yang nak jaga kesihatan jantung dan turunkan berat badan… 🙂

  • jaymiee  says:

    nak sihat kena la keluar modal kan…hehe

    • Cheq Eem  says:

      haruslah… sama juga nak melepaskan ‘hajat’.. kenapa bayar 30sen.. ekekek…

Isikan Komen Anda Disini