Slide # 1
 

Hilang Tapi Gembira Wordless Wednesday #25

Salam pembaca,

Setuju tak..?  Selamat berjaya pada mereka yang dalam proses menurunkan berat badan…! 🙂

daftar ahli shakleeSumber: Google

Follow Cheq Eem on Google+!

iR Cheq eem
Shaklee Independent Distributor
ID 917511

Call/SMS/WhatsApp – 012-3257744

Hubungi Kami | Order Produk

10 comments to Hilang Tapi Gembira Wordless Wednesday #25

  • Strider  says:

    sangat setuju…inilah satu satunya kehilangan yang dicari..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    • Cheq Eem  says:

      inilah satu2nya kehilangan yang dicari atau yang tak di cari bro strider? kalau terlalu kurus memang kene carik lah jawabnya… ekekekke….

  • Raudzah  says:

    Ha..ha..sangat setuju cheq eem…seronok lagi ada..

    • Cheq Eem  says:

      hahaha…. kann… biar lah menghilang tanpa khabar berita…. 😀

  • Sheila Salim  says:

    Assalamualaikum awak. hehe betul2. pantang nanti taktahu la boleh lost weight ke tidak. hehehehe ;p

    • Cheq Eem  says:

      waalaikumsalam…. insya-allah boleh tuu… tapi kalau naik sikit pun apa salahnya… hehe….

  • Khir Khalid  says:

    Setuju.. cuma klu org mcm saya ni, klu hilang lagi berat badan mmg sedihlah.. nk tambah sikitlah asalkan tak gemuk hehee.. 😀

    • Cheq Eem  says:

      hehehe…. khir macam suami saya… makan lah banyak mana, macam tu jugak badan nya… kena makan lebih lah jwbnya kalau nak tmbh berat… 😀

  • hannyabdullah  says:

    Hahaha…setuju sesangat, lagi gumbira adalah..:)

    • Cheq Eem  says:

      org ckp hilang kena berganti… kes macam nie tak yah ganti lah…. menten jer… ekekeke…

Isikan Komen Anda Disini