Hilang Tapi Gembira Wordless Wednesday #25

Salam pembaca,

Setuju tak..?  Selamat berjaya pada mereka yang dalam proses menurunkan berat badan…! 🙂

daftar ahli shakleeSumber: Google

Follow Cheq Eem on Google+!

iR Cheq eem
Shaklee Independent Distributor
ID 917511

Call/SMS/WhatsApp – 012-3257744

Hubungi Kami | Order Produk

10 comments to Hilang Tapi Gembira Wordless Wednesday #25

  • Strider  says:

    sangat setuju…inilah satu satunya kehilangan yang dicari..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    • Cheq Eem  says:

      inilah satu2nya kehilangan yang dicari atau yang tak di cari bro strider? kalau terlalu kurus memang kene carik lah jawabnya… ekekekke….

  • Raudzah  says:

    Ha..ha..sangat setuju cheq eem…seronok lagi ada..

    • Cheq Eem  says:

      hahaha…. kann… biar lah menghilang tanpa khabar berita…. 😀

  • Sheila Salim  says:

    Assalamualaikum awak. hehe betul2. pantang nanti taktahu la boleh lost weight ke tidak. hehehehe ;p

    • Cheq Eem  says:

      waalaikumsalam…. insya-allah boleh tuu… tapi kalau naik sikit pun apa salahnya… hehe….

  • Khir Khalid  says:

    Setuju.. cuma klu org mcm saya ni, klu hilang lagi berat badan mmg sedihlah.. nk tambah sikitlah asalkan tak gemuk hehee.. 😀

    • Cheq Eem  says:

      hehehe…. khir macam suami saya… makan lah banyak mana, macam tu jugak badan nya… kena makan lebih lah jwbnya kalau nak tmbh berat… 😀

  • hannyabdullah  says:

    Hahaha…setuju sesangat, lagi gumbira adalah..:)

    • Cheq Eem  says:

      org ckp hilang kena berganti… kes macam nie tak yah ganti lah…. menten jer… ekekeke…

Isikan Komen Anda Disini

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.