Minum Air Wordless Wednessday #15

Salam pembaca,

Mungkin kita dah tau pentingnya jumlah pengambilan air kosong dalam sehari.. Tapi nak melakukannya memang sukar bagi sesetengah orang.. Saya kongsikan info ini untuk kesedaran kita bersama.. 🙂

Drink Water For Life V4K

p/s: Suami pun susah nak minum air kosong.. Kena ingatkan selalu.. Hehe..

Cheq eem
Shaklee Independent Distributor
ID 917511

Call/SMS/WhatsApp – 012-3257744

Hubungi Kami | Order Produk

10 comments to Minum Air Wordless Wednessday #15

  • PakcikLie PCL  says:

    aha..ha..ha..senang je nak suruh En Ehshamz minum air kosong banyak. ; chec Eem jgn buatkan teh dan air yg sewaktu dengannya masa kat rumah. Masak lauk yg pedas2…hihii

    • Cheq Eem  says:

      hahaha… tapi dia wajib mintak nescafe lepas makan malam…. tapi sebelum tu memang pastikan dia minum air kosong at least 2 gelas lepas makan dan 1 gelas sebelum tidur… hehehe….

  • puan velvet  says:

    kite pon jenis susah nak minuj air masak, huhu!

  • hafizmd  says:

    Betul sangat2. Minum air kosong bukan setakat utk replace balik bendalir badan yg hilang, tapi bagus jugak utk kesihatan..maklumlah zero kalori =)

    thanks cheq eem berkongsi input menarik

    • Cheq Eem  says:

      haah… manfaat minum air putih nie banyak sangat.. tapi banyak juga orang yg susah nak lakukannya… yup, zero kalori.. sbb tu bagus minum bnyk air kosong kalau nak kurus… hehe…

  • Fiza Rahman  says:

    Memang bagus minum air masak. Lebih2 lagi dgn cuaca yg panas lately nih.

    • Cheq Eem  says:

      itu lah pasal fiza… dah 2 minggu cuaca kering sekarang nie.. badan mmg mudah dehydrate kalau kurang minum air..

  • raudzah  says:

    kita pun dah disiplinkan diri untuk minumm atleast 8 gelas air setiap hari cheq eem..So far Alhamdulillah berjaya dengan jayanya..he..eh..harap-harap berterusan..

    • Cheq Eem  says:

      alhamdulillah…. *tepuk tangan*
      teruskan raudzah minum air kosong setiap hari.. banyak manfaatnya untuk kesihatan.. insya-allah boleh berterusan tu.. teruskan…! 🙂

Isikan Komen Anda Disini