Oh Pulau Wordless Wednesday #13

Salam pembaca,

Bestnya kalau ada duit terlebih sudah pastu pergi sini… *Berangan*

beautiful beach

Antara pulau tercantik di dunia: Bora-Bora, Tahiti

 

Cheq eem
Shaklee Independent Distributor
ID 917511

SMS/WhatsApp – 012-3257744

Hubungi Kami | Order Produk

12 comments to Oh Pulau Wordless Wednesday #13

  • Khir Khalid  says:

    Woww.. syoknya.. subhanallah. Salam Khamis Cheq Eem.. 🙂

    • Cheq Eem  says:

      syok kan dapat pegi pulau cantik macam nie… tp kene banyak duit woo… heheh… salam khamis khir… 🙂

  • Aku Penghibur  says:

    subhanaAllah cantiknya

    • Cheq Eem  says:

      cantik kan.. 🙂

  • raudzah  says:

    terbaiklah..kita memang suka bora-bora ni ..cantik…

    • Cheq Eem  says:

      itu lah.. minat benda yang sama rupanya kita nie kan.. hehe.. tak tahan tgk air biru tu.. cantik sgt..!!

  • Sheila Salim  says:

    Assalamualaikum awak. best gila walaupun berangan. hehe berangan sesama la kita (“,)

    • Cheq Eem  says:

      waalaikumsalam sheila… berangan je lah kita mampu kan…. cuci2 mata jer… hehe….

  • fauzie  says:

    Wih, keren banget pemandangan lautnya
    Semoga suatu saat nanti kita semua bisa travelling ke pulau Bora-bora ini 🙂

    • Cheq Eem  says:

      yup…. pulau bora-bora memang cantik sangat… insya-allah ada rezeki boleh pergi ke sana… 🙂

  • Strider  says:

    no wonder laa ia pulau yang tercantik..macam lukisan cantiknya….

    Regards,
    -Strider-

    • Cheq Eem  says:

      mmg cantik kan… kalau lah dekat mcm langkawi anytime boleh pergi… hahaha…

Isikan Komen Anda Disini