Slide # 1
 

Pegang Api Wordless Wednesday #10

Salam pembaca,

Jalan-jalan ke Petrosains, KLCC akhir bulan lepas.. Dengan rela hati jadi volunteer untuk eksperimen sains.. Best juga.. 🙂

Nak tau apa yang menarik di Petrosains jemput lah baca di blog Eshamz Halim Photography

petrosains-klcc-projek-sains-vitamin4kesihatan

 

Follow Cheq Eem on Google+!

Cheq eem
Shaklee Independent Distributor
ID 917511

SMS/WhatsApp – 012-3257744

Hubungi Kami | Order Produk

8 comments to Pegang Api Wordless Wednesday #10

  • Khir Khalid  says:

    Pehh.. hebat kuasa tu hehee.. Salam Rabu Cheq Eem.. 😀 😀

    • Cheq Eem  says:

      kuasa sakti macam berani… hahaha… suam2 kuku je bila pegang…. salam rabu Khir…. 😀

  • Strider  says:

    fuyoo pegang api ke tu??cool giler..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    • Cheq Eem  says:

      haah… golek-golek kan atas tangan jer… mula-mula cuak gak, tapi sebenarnya tak rasa panas pun.. panas sikit jer.. hehehe….

  • raudzah  says:

    wah hebat..tak sakit ke Chee EEM..macm panas je…

    • Cheq Eem  says:

      macam panas tapi tak panas… hehe… staff petrosains cakap kalau nak tau api panas atau pun tak tengok warna api… yang biru baru panas.. kalau warna oren2 macam dalam gambar tu tak berapa panas sgt… hehehe…. kita perasan hebat jer… hahaha…..

  • Mizz Aiza  says:

    hebat tu dapat pegang api..

    • Cheq Eem  says:

      takda lah… biasa-biasa jer… aiza pun boleh juga pegang juga… 🙂

Isikan Komen Anda Disini