Slide # 1
 

Promosi Ostematrix Shaklee April 2014

Salam pembaca,

Seronoknya bila diumumkan promosi Shaklee bagi bulan April 2014 ialah Ostematrix Shaklee. Produk kegemaran dikalangan pengguna Shaklee. Mana tak nya kalau dah cuba mesti akan repeat order. Rata-rata pengguna sangat berpuas hati dan dapat rasakan perbezaan yang sangat ketara. Nak tau kenapa? Ini kerana keistimewaan Ostematrix Shaklee ialah diformulasikan dengan KALSIUM, MAGNESIUM, VITAMIN D, FOSFORUS, ZINC, KUPRUM, MANGANESE dan BORON. Kesemua nutrien ini dapat bekerjasama supaya tubuh badan dapat menyerap khasiat kalsium dengan lebih baik dan menghalang mendapan sesetengah mineral.

ostematrix-shaklee

Kebaikan Kalsium, Magnesium dan Vitamin D

Salah satu kriteria sebelum memilih supplemen kalsium ialah perlu dilengkapi dengan magnesium dan vitamin D. Jom kita baca apa kaitan nya magnesium dan vitamin D bila bergabung dengan kalsium.

MAGNESIUM:-

– Mengandungi mineral yang sukar di simpan di dalam tubuh

– Membantu menyerap kalsium dan mengekalkan nya di dalam tubuh

– Bekerjasama dengan kalsium untuk membina matrix tulang supaya kuat dan kukuh

– Bekerjasama dengan kalsium untuk memberikan kesihatan pada sistem kardiovaskular

– Bekerjasama dengan kalsium untuk mengatasi masalah insomnia

VITAMIN D

– Memaksimumkan penyerapan kalsium di dalam tubuh.

– Membantu regulate calcium di dalam darah

Untuk pengetahuan semua tubuh badan kita tidak boleh menghasilkan kalsium secara semula jadi. Sumber terbaik untuk mendapatkan manfaat kalsium adalah daripada diet pemakanan harian. Antara sumber makanan yang mengandungi kalsium ialah susu, keju, roti, badam, ikan bilis serta sayur-sayuran hijau seperti brokoli.

Siapa Perlukan Kalsium?

Semua orang perlukan kalsium tidak kira usia atau pun jantina. Malah bayi yang belum lahir lagi juga memerlukan kalsium yang akan diperolehi daripada ibu untuk perkembangan tulang yang kuat dan sihat. Begitu juga kanak-kanak yang sedang membesar, golongan remaja dan mereka yang berusia lebih 30 tahun ke atas. Walaubagaimanapun ada beberapa golongan yang memerlukan kalsium lebih daripada biasa. Terutamanya:-

tickGolongan ibu yang sedang mengandung

tickGolongan ibu yang sedang menyusukan anak

tickIndividu yang berusia 30 tahun dan keatas

tickIndividu yang sering mengalami PMS ketika datang haid

tickIndividu yang sering mengalami kekejangan kaki sewaktu tidur

tickIndividu yang aktif atau kerap bersukan

tickIndividu yang mengalami masalah insomnia

tickIndividu yang mengalami masalah osteoporosis

tickIndividu yang mengalami masalah sembelit

tickIndividu yang mengalami masalah sakit lutut, pinggang

Promosi Beli 6 Percuma 1

promosi-ostematrix-shaklee-april-2014

Sepanjang bulan April 2014, setiap pembelian sebanyak 6 botol Ostematrix Shaklee anda akan dapat percuma 1 botol. Ini bermakna pembeli akan mendapat penjimatan sebanyak RM61. Best kan? Sekiranya berminat untuk tawaran istimewa ini boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut. Jangan malu-malu nak whatsapp no 012-3257744, Insya-allah segala pertanyaan akan dilayan secepat mungkin dan berkongsi pelbagai info yang lebih menarik lagi mengenai Ostemarix Shaklee. 🙂

Disclaimer:
* Segala kenyataan di dalam blog ini tidak dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah. Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Follow Cheq Eem on Google+!

Cheq eem
Shaklee Independent Distributor
ID 917511

Call/SMS/WhatsApp – 012-3257744

Hubungi Kami | Order Produk

16 comments to Promosi Ostematrix Shaklee April 2014

  • Raudzah  says:

    Singgah hari khamis di sini…

    • Cheq Eem  says:

      salam khamis raudzah…. 🙂

  • hannyabdullah  says:

    Mak akak doktor dah bagi ubat..so doktor tak bg makan yang ada campur kalsium lain.

    Kalau untuk rambut gugur makan apa pulak ya?

    • Cheq Eem  says:

      kalau dalam pemerhatian doktor elok ikut nasihat doktor dulu kak.. nanti kalau dah ok baru cari alternatif lain untuk jangka masa panjang… 🙂

      kalau untuk rambut gugur pula elok ambil vitamin e atau pun zink…

  • Mizz Aiza  says:

    wah.. memang menarik promosinya.. rugi kalau tak beli..

    • Cheq Eem  says:

      setiap bulan promosi memang menarik… kali ni ostematrix pula.. memang best… hehe…

  • Khir Khalid  says:

    Promosi yg menarik… all the best.. 🙂

    • Cheq Eem  says:

      promosi menarik untuk semua orang.. terutama yang tak suka minum susu.. hehe… tq khir..!

  • sobri  says:

    wow promosi yg hbat..
    rugi kalau lpaskan peluang ini ya sis 😛

    • Cheq Eem  says:

      hehe…. memang hebat promosi bulan nie… sebab kalsium memang banyak manfaat untuk kesihatan.. 🙂

  • SDK  says:

    wow…promosi terbaik, kalau ada yg teragak-agak nak beli ke tak tuh, inilah masanya.

    • Cheq Eem  says:

      memang terbaik kalau nak beli ostematrix bulan nie… hehe…

  • Sheila Salim  says:

    Assalamualaikum awak, terbaik oste ni. suami sheila pun dah start consume pagi2 .. hehehe

    • Cheq Eem  says:

      waalaikumsalam sheila…. yup, oste nie memang best kan… kalau tak suka minum susu ambil oste jer… hehe…

  • HASRUL HASSAN  says:

    Perghh kencang promosi …

    • Cheq Eem  says:

      kena lah promote barang baik…. 😀

Isikan Komen Anda Disini