Slide # 1
 

Promosi Vitamin E Complex Shaklee Jun 2014

Salam pembaca,

Saya andaikan bulan Jun adalah bulan terbaik untuk mempromosikan kecantikan, anti-penuaan, kesuburan dan kesihatan jantung untuk semua orang. Nak tau kenapa? Sebabnya Shaklee tawarkan promosi Beli 6 Percuma 1 untuk produk kesihatan Vitamin E Complex. Dengan setiap pembelian sebanyak 6 botol Vitamin E, pembeli layak menerima 1 botol secara percuma. Bukan itu sahaja, malah keahlian Shaklee yang bernilai RM65 juga percuma. Dan yang paling best sekali ialah pada bulan seterusnya layak mendapat pulangan dalam bentuk tunai sebanyak RM35++. Best kan..??

Bagi follower tegar blog ni mesti dah tahu kisah cinta saya dengan Vitamin E kan? Banyak kenangan saya dengan Vitamin E Shaklee ni. Masa mula-mula makan tak pernah ambil tahu pun apa kandungan dan kebaikannya untuk kesihatan. Saya beli pun atas cadangan ‘mak’ saya jer. Hehehe.. Bila dah rasa sendiri bestnya Vitamin E ni terus saya belek pada botol dan lihat sendiri kandungan yang terdapat bagi setiap hidangan 1 biji vitamin E.

Yang membuatkan Vitamin E Shaklee berbeza dengan jenama lain ialah dilengkapi selenium. Selenium memainkan peranan untuk meningkatkan lagi penyerapan vitamin e oleh tubuh badan. Selain daripada itu, kebaikan selenium juga memelihara membran sel-sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot. Dengan ekstrak biji anggur menambahkan lagi sumber anti-oksidan.

keahlian shaklee

Kebaikan Vitamin E Complex Shaklee

Melindungi Jantung – Pengambilan vitamin e sebanyak 800IU sehari menyokong kesihatan jantung. Melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid, meningkatkan kolestrol baik (HDL), mengurangkan tekanan darah dan lain-lain penyakit jantung

Meningkatkan Kesuburan Lelaki – Kajian pada tahun1924 mendapati, pengambilan vitamin e mampu meningkatkan kesuburan kaum lelaki. Ini kerana lelaki yang mengambil 600IU – 800IU vitamin e sehari telah menunjukkan peningkatan pada kiraan bilangan sperma.

Anti-Penuaan – 1 kapsul vitamin e membantu melambatkan proses penuaan, mengurangkan kedutan, garis halus, kesan parut jerawat serta pigmentasi pada wajah. Pengambilan secara konsisten menyerlahkan lagi tekstur kulit dan tona muka.

Sumber Anti-Oksidan Yang Tinggi – Pengambilan sebanyak 1200IU sehari sebagai sumber anti-oksdian yang kuat untuk melawan penyakit berbahaya seperti kanser, menguatkan sistem imunisasi badan serta mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas.

Memperbaik Arthritis – Meningkatkan keanjalan saluran darah, memperbaiki kitaran darah, mengurangkan masalah sakit sendi.

kandungan-nutrisi-vitamin-eSaya ambil 1 bii vitamin e shaklee sebelum tidur untuk cantik.  😀

Promosi Beli 6 Percuma 1

Dengan setiap pembelian 6 botol Vitamin E Shaklee, pembeli akan menerima:-

1) 1 botol Vitamin E PERCUMA

2) Percuma keahlian Shaklee bernilai RM 65

3) Cash rebate pada bulan seterusnya bernilai RM35++

Kalau nak beli 1 botol sahaja pun boleh. Terpulang lah pada anda semua. Tapi kalau dapat kongsi beli 6 botol dengan adik beradik atau rakan-rakan lagi lah dapat jimat banyak. Hehehe.. Oh, ya. Harga untuk sebotol Vitamin E Shaklee ialah RM 149. Boleh tahan sehingga 4 bulan.

promosi-beli-6-percuma-1-vitamin-e-shaklee-jun-2014

* Segala kenyataan di dalam blog ini tidak dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah. Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Follow Cheq Eem on Google+!

iR Cheq eem
Shaklee Independent Distributor
ID 917511

Call/SMS/WhatsApp – 012-3257744

Hubungi Kami | Order Produk

5 comments to Promosi Vitamin E Complex Shaklee Jun 2014

  • Raudzah  says:

    Wah banyaknya nak kena beli cheq eem..Nway kita memang amalkan vitamin E & C. Tak pernah miss…untuk cantikkan..he..he

    • Cheq Eem  says:

      hehehe.. boleh sharing2 kalau nak membeli… selalunya yang adik beradik buat macam nie.. wahhh, kalau tak pernah miss vitamin E dengan C mesti sihat dan cantik jugak ni… 😀

  • aku penghibur  says:

    wahh banyaknya ^_^ nampaknya kena borong nie … naseb akak acik rajin beli .. hehe minta dia

    • Cheq Eem  says:

      hehehe…. borong jangan tak borong.. suruh kakak acik belikan untuk acik sekali.. bagus utk lelaki juga tau.. 🙂

  • Khir Khalid  says:

    Wah.. promosi menarik. Salam bulan Jun yg menceriakan.. 🙂 🙂

Isikan Komen Anda Disini