Slide # 1
 

Promosi Vivix Shaklee Julai 2014 Hanya Untuk Ahli Shaklee

Salam pembaca,

Rasanya macam tak sampai setahun Shaklee umumkan promosi Beli 6 Percuma 1 untuk produk Vivix. Tup tup bulan ni dapat memo promosi Julai ialah Vivix Shaklee. Fuhh… Ini memang peluang baik bagi penggemar Vivix. Lebih-lebih lagi yang mereka yang mempunyai masalah kesihatan seperti kencing manis, darah tinggi, asthma, kanser dan pesakit SLE. Kalau nak kelihatan cantik cara semulajadi tanpa kesan sampingan memudaratkan seperti botox pun sangat-sangat lah sesuai. Jadi kalau ada yang melepas nak beli Vivix masa harga promosi bulan December tahun lepas boleh beli pada bulan ni.

Untuk mengelakkan sebarang kekeliruan, harga promosi ni khas untuk mereka yang dah daftar menjadi ahli Shaklee. Harga jualan runcit bagi sebotol Vivix ialah RM475. Tapi kalau jadi ahli dapat lah harga terbaik dari gudang, harga runtuh, harga jimat, harga menjunam dan sebagainya. Nampak tak betapa bestnya jadi ahli Shaklee nie? Walaupun jadi ahli sekadar untuk makan sendiri tapi boleh dapat macam-macam benefit. Ini lah antara benefit yang boleh dapat setiap bulan. Tak rugi pun bayar yuran ahli Shaklee sebanyak RM65 untuk seumur hidup. Hehehehe…

promosi vivix shaklee 2014

Ok. Sekarang ni jom kita lihat kandungan yang terdapat dalam Vivix Shaklee. Berbelit-belit sikitlah lidah nak menyebut. Dan saya nak tulis dekat sini pun banyak kali periksa ejaan. Takut ada yang salah. 😛

4 Bahan Utama Yang Terdapat Dalam Vivix Serta Fungsinya

1. Muscadine Grape

promosi vivix shaklee julai 2014

– Mempunyai kulit yang tebal (40% daripada berat) sebagai perisai kepada penyakit, funggus dan serangga

– Mempunyai kromosom yang berlebihan yang berfungsi untuk menghasilkan phytonutrient yang tiada dalam anggur lain

– Mempunyai kandungan anti-oksida yang tinggi berbanding anggur lain (6-8x lebih banyak dari blueberi)

– Mempunyai resveratol semulajadi & ellagic acid (anti-oksida yang kuat dengan bahan ani-kanser)

Kebaikan untuk kesihatan:-

– Kandungan phytonutrient semulajadi bertindak sebagai anti-oksida dan anti-inflammotory yang kuat

– Kandungan phenolic (resverato & guercetin) menghasilkan respon seperti mengurangkan kebengkakan dan membaikpulih kesihatan jantung dan organ lain

– Ellagic acid dan phenolic  lain pula dikaitkan dengan anti-penuaan

– Rendah lemak dan sodium (garam)

– Mempunyai jumlah potassium, fiber dan vitamin C yang sihat

– Fiber didalam anggur muscadine lebih berat daripada oats

Nota: Makanan yang rendah lemak dan tinggi fiber mampu mengurangkan risiko penyakit kanser dan penyakit jantung.

2. Purple Carrot

promosi vivix shaklee julai 2014

– Berwarna ungu (sumber anti-oksida terbaik adalah dari sayur-sayuran dan buah-buahan yang berwarnan merah, biru dan ungu)

– Mempunyai lebih anthocyanin dan lebih beta-carotene daripada lobak jenis lain

Kelebihan untuk kesihatan:-

– Phytonutrient semulajadi ( anthocyanin, lutein) bertindak sebagai anti-oksida, anti-inflammatory dan anti-bakteria yang kuat

– Anthocyanin untuk melawan kanser kolon, meningkatkan kesihatan mata, membantu membaik pulih keadaan diabetes

– Lutein pula memberi perlindungan daripada kanser kolon

– Kaya dengan vitamin A, tiada lemak, bebas kolestrol, rendah sodium, sumber fiber terbaik serta mempunyai khasiat vitamin B, C dan E

3. Elderberry

promosi vivix shaklee julai 2014

– Petua lama yang sering digunakan untuk batuk dan selsema serta mengubat luka

Kelebihan untuk kesihatan:-

– Kandungan phytonutrient semulajadi ialah flavanoids, tannin, asid amino, cartonenoids, rutin, viburnic acid, vitamin A, B dan C

– Flavanoids bertindak sebagai sumber anti-oksida, meningkatkan sistem imun, mengurangkan kolestrol serta memperbaiki penglihatan

4. Polygonum Cuspidatum

promosi vivix shaklee julai 2014

– Juga dikenali sebagai Japanese knotweed atau mexican bamboo

– Mengandungi sumber resveratol, sama seperti pada anggur muscadine

Kelebihan untuk kesihatan:-

– Kandungan phytonutrient semulajadi ialah resveratrol

– Resveratol adalah anti-oksida yang kuat, mengurangkan kolestrol, melambatkan penuaan, anti-inflammatory, anti-fungal, anti-bacterial, mempunyai kesan cardio-protective

– Merupakan sumber yang kaya dengan vitamin A dan C, flavonoid rutin, pottasium, zinc, manganese

Itulah dia 4 bahan utama yang terdapat di dalam Vivix Shaklee. Semua bahan  tersebut mengadungi sumber anti-oksida yang sangat tinggi. Pelbagai kajian telah dijalankan suplemen yang kaya sumber anti-oksida boleh  mencegah pelbagai jenis penyakit merbahaya. Jadi tak mustahil ramai yang memilih Vivix Shaklee sebagai usaha alternatif untuk merawat penyakit berisiko tinggi seperti diabetes, strok, darah tinggi, jantung dan kanser. Malah ada juga yang mencuba Vivix Shaklee sebagai usaha untuk berhenti merokok.

Sebahagian daripada ‘apa kata pengguna’ selepas mencuba Vivix Shaklee.

testimonial pengguna vivix kencing manisVivix bantu mengurangkan keinginan untuk merokok

testimonial pengguna vivix berhenti merokokVivix bantu mengawal bacaan gula dalam darah bagi pesakit kencing manis

Kalau nak lihat lebih banyak lagi respons yang positif boleh klik di sini –> Testimonial Vivix Shaklee

Tak salah sekiranya kita ikhtiar dengan cara semulajadi dengan mengamalkan pengambilan supplemen. Ianya lebih selamat untuk jangka masa yang lebih panjang. Jangan biarkan penyakit datang baru kita terhegeh-hegeh nak cari penawar. Kenalah cegah dari sekarang supaya kita tidak menderita dikemudian hari.

Harga jualan untuk sebotol Vivix ialah RM 475. Kalau nak rebut hargga promosi Vivix Shaklee bulan ni cepat-cepatlah daftar jadi ahli. Hubungi saya untuk maklumat lanjut. 🙂

Follow Cheq Eem on Google+!

iR Cheq eem
Shaklee Independent Distributor
ID 917511

Call/SMS/WhatsApp – 012-3257744

Hubungi Kami | Order Produk

6 comments to Promosi Vivix Shaklee Julai 2014 Hanya Untuk Ahli Shaklee

  • Khir Khalid  says:

    Lama dah tak tengok carrot purple tu… all the best Cheq Eem.. 🙂

    • Cheq Eem  says:

      mesti masa khir study dekat oversea selalu jumpa kan.. saya belum pernah jumpa lagi… huhu…

  • hannyabdullah  says:

    First time sis tengok carot warna purple..cantik je tengok..
    Jangan lupa bawak sis punya supplement ya..:)

    • Cheq Eem  says:

      saya nak carik dekat malaysia tak jumpa pon.. yg ada kaler purple ubi keledek jer.. ekekeke… ok sis.. nanti saya bawak tau…. 😀

  • Nurul Huda  says:

    Promosi besar-besaran ni….khasiatnya pun banyak

  • Faiz Saaid  says:

    Alhamdulillah banyak manfaat ambil vivix ni

Isikan Komen Anda Disini