Realiti Sebenar Wordless Wednesday #24

Salam pembaca,

Cerita sebenar kami yang berniaga Shaklee.. Nak berjaya kena ada jiwa kental.. Ekekeke…

nasib pengedar shaklee yang orang tidak tahu

Follow Cheq Eem on Google+!

iR Cheq eem
Shaklee Independent Distributor
ID 917511

Call/SMS/WhatsApp – 012-3257744

Hubungi Kami | Order Produk

15 comments to Realiti Sebenar Wordless Wednesday #24

  • sobri  says:

    setuju tambah2 yg tang part..what my downline thing me do he..he.. bukan indah dari rupa ya.. semua kena usaha

    • Cheq Eem  says:

      kalau tak berusaha takdanya rezeki datang bergolek… hehe… besar empayar, besar lah tanggungjawabnya…. 🙂

      • sobri  says:

        setuju sis.. kejayaan selari dgn tanggungjawap ;P

  • Syuhada Baharudin  says:

    bukan senang nak senang..setiap kejayaan pasti ada pengorbanan..

    • Cheq Eem  says:

      dan bukan susah pun nak susah kan kak… hehe…

  • hannyabdullah  says:

    Nak pikir apa orang pikir leh fening kepala

    • Cheq Eem  says:

      itu lah…. biaq pi lah depa nak pikir apa pun kan…

  • Aku Penghibur  says:

    kalau nak fikir tentang semua orang sekeliling mmg tak larat.. janji apa yang kita buat itu dari pendapatan yang halal dari hasil kerja halal

    • Cheq Eem  says:

      betul tu achik.. asalkan tak menindas orang lain… rezeki halal hidup pun lebih berkat…

  • Sheila Salim  says:

    Assalamualaikum awak. hehe usaha tangga kejayaan. in shaa Allah…

    • Cheq Eem  says:

      waalaikumsalam sheila… walaupun ada lif, tapi tetap pilih tangga.. hehe.. insya-allah…

  • Khir Khalid  says:

    Sesuatu kejayaan mmg tak akan dgt dgn mudah.. cabaran pasti membuatkan kita lebih berjaya. In shaa Allah.. semoga Cheq Eem sekeluarga terus berjaya… aamiin..

    • Cheq Eem  says:

      KLCC pun tak terbina dalam satu hari kan? Begitu juga kalau nak berjaya.. jangan mudah putus asa jer.. T.kasih khir… 🙂

  • hafizmd  says:

    takde jalan mudahkan? fuh! terbaiklah yg berjiwa kental ni

    • Cheq Eem  says:

      memang takda jalan mudah hafiz.. kene rajin sokmo.. selain jiwa kental, kena ada jiwa taiko juga… ekekeke…

Isikan Komen Anda Disini

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.