Realiti Sebenar Wordless Wednesday #24

Salam pembaca,

Cerita sebenar kami yang berniaga Shaklee.. Nak berjaya kena ada jiwa kental.. Ekekeke…

nasib pengedar shaklee yang orang tidak tahu

Follow Cheq Eem on Google+!

iR Cheq eem
Shaklee Independent Distributor
ID 917511

Call/SMS/WhatsApp – 012-3257744

Hubungi Kami | Order Produk

15 comments to Realiti Sebenar Wordless Wednesday #24

  • sobri  says:

    setuju tambah2 yg tang part..what my downline thing me do he..he.. bukan indah dari rupa ya.. semua kena usaha

    • Cheq Eem  says:

      kalau tak berusaha takdanya rezeki datang bergolek… hehe… besar empayar, besar lah tanggungjawabnya…. 🙂

      • sobri  says:

        setuju sis.. kejayaan selari dgn tanggungjawap ;P

  • Syuhada Baharudin  says:

    bukan senang nak senang..setiap kejayaan pasti ada pengorbanan..

    • Cheq Eem  says:

      dan bukan susah pun nak susah kan kak… hehe…

  • hannyabdullah  says:

    Nak pikir apa orang pikir leh fening kepala

    • Cheq Eem  says:

      itu lah…. biaq pi lah depa nak pikir apa pun kan…

  • Aku Penghibur  says:

    kalau nak fikir tentang semua orang sekeliling mmg tak larat.. janji apa yang kita buat itu dari pendapatan yang halal dari hasil kerja halal

    • Cheq Eem  says:

      betul tu achik.. asalkan tak menindas orang lain… rezeki halal hidup pun lebih berkat…

  • Sheila Salim  says:

    Assalamualaikum awak. hehe usaha tangga kejayaan. in shaa Allah…

    • Cheq Eem  says:

      waalaikumsalam sheila… walaupun ada lif, tapi tetap pilih tangga.. hehe.. insya-allah…

  • Khir Khalid  says:

    Sesuatu kejayaan mmg tak akan dgt dgn mudah.. cabaran pasti membuatkan kita lebih berjaya. In shaa Allah.. semoga Cheq Eem sekeluarga terus berjaya… aamiin..

    • Cheq Eem  says:

      KLCC pun tak terbina dalam satu hari kan? Begitu juga kalau nak berjaya.. jangan mudah putus asa jer.. T.kasih khir… 🙂

  • hafizmd  says:

    takde jalan mudahkan? fuh! terbaiklah yg berjiwa kental ni

    • Cheq Eem  says:

      memang takda jalan mudah hafiz.. kene rajin sokmo.. selain jiwa kental, kena ada jiwa taiko juga… ekekeke…

Isikan Komen Anda Disini