aktiviti ahli shaklee tagged posts

Ceramah Kesihatan Shaklee dan Majlis Berbuka Puasa

Salam pembaca,

Dah lama teringin nak pergi ceramah kesihatan yang dianjurkan oleh pihak Shaklee. Tapi selalu tak berkesempatan nak pergi. Sekali sekala nak juga tambah ilmu berkaitan dengan produk kesihatan Shaklee yang diterangkan sendiri oleh pakar nutrisi Shaklee. Jadi masa bulan puasa hari tu ada ceramah kesihatan Shaklee dekat Intekma Shah Alam. Boleh lah pergi dan menyibuk untuk korek ilmu pape yang patut. Nak pulak topik yang dibincangkan ialah  Kekal Cergas dan Bertenaga Sepanjang Ramadhan. Memang kena sangat lah waktu bulan puasa tu kan. Hehe..

Tak ramai sangat pun pengedar Shaklee yang datang. Mungkin agaknya ramai yang sibuk dengan aktiviti keluarga kot dan menyediakan persediaan untuk hari raya. Tapi bagus jugak bila tak ramai ni. Rasa lebih senang kalau ada sesi soal jawab dengan pakar nutrisi kalau ada yang tak paham. Takda lah segan-segan nak bertanya.

ceramah kesihatan shaklee

ceramah kesihatan shaklee

Sepanjang 1 jam setengah dengar ceramah dari Pn...

Jom Baca Lebih Lanjut.......