harga produk shaklee 2014 tagged posts

Produk Shaklee Turun Harga?

Salam pembaca,

Percaya tak harga produk Shaklee turun? Macam tak percaya jer kan.. Tapi sila lah percaya wahai pembaca sekalian.. Ini betul-betul tau, bukan cubaan dari pihak Shaklee Malaysia.. Hehe.. Bermula 1 Februari 2014, pihak Shaklee Malaysia telah mengumumkan bahawa harga retail produk Shaklee bagi kawasan Sabah dan Sarawak diturunkan.. Turun macam mana tu? Maksudnya harga produk Shaklee di kawasan Sabah dan Sarawak akan sama seperti di Semenanjung Malaysia.. Yeahh…!! Alhamdulillah… 🙂

harga produk shaklee murah

Jadi bagi semua pengedar Shaklee yang berada di Sabah dan Sarawak, sekarang dah boleh menikmati harga produk Shaklee seperti  harga Semenanjung Malaysia.. Boleh berjimat bah… Hehe…

Dikala rakyat Malaysia mengeluh kenaikan harga barang sana sini, tak sangka ada juga penurunan harga barang.. Nak pulak produk kesihatan.. Prihatin atau tidak pihak Shaklee tentang masalah kesihatan rakyat Malaysia anda tentukan sendiri.. Bagi saya pengumuman ini sangat besar maknanya bagi mereka yang tinggal di Sab...

Jom Baca Lebih Lanjut.......