jadual makan vitamin tagged posts

Tips Pengambilan Vitamin Sepanjang Bulan Puasa

Salam pembaca,

Macam mana agaknya nak makan vitamin pada bulan puasa eh? Kalau hari biasa ada waktu sarapan pagi, makan tengah hari dan makan malam. Pada kebiasaanya waktu ni lah kita selalu ambil vitamin lepas makan. Tapi kalau masa bulan puasa cuma ada waktu sahur dan berbuka jer. Macam mana tu? Ha, jangan lupa pula, masa berbuka ada waktu moreh. Jadi kenapa nak kena confuse jadual waktu makan vitamin masa bulan puasa. Kita fikir cara macam ni. Apa yang kita biasa ambil waktu sarapan gantikan dengan waktu sahur, apa yang biasa kita ambil selepas makan tengah hari, ambil selepas berbuka. Dan apa yang biasa kita ambil waktu malam, ambil waktu moreh. Senang jer kan? 🙂

tips pengambilan vitamin

Kalau masih tak berapa nak faham saya bagi contoh jadual pengambilan vitamin bagi mereka yang ambil Set Kurus Shaklee. Katakanlah produk yang diambil ialah Alfalfa, Lecithin, Omega, ESP dan Herb Lax iaitu Set Kurus Premium Shaklee...

Jom Baca Lebih Lanjut.......