kurus cara sihat tagged posts

Nak Kurus Perlukan Supplemen Atau Tidak

Salam pembaca,

Setiap kali diaju soalan macam nie dalam hati serba salah nak jawab macam mana dengan bakal pengguna. Nak jawab YA, lepas dia cuba tak berjaya salahkan kita pula. Nak jawab TAK macam mana pula dengan testimonial orang yang dah berjaya kurus. Kalau diikutkan memang ada pengguna yang berjaya turunkan berat badan dengan bantuan produk Shaklee. Dan ada juga yang tak berjaya. Agak-agaknya kenapa eh?

Boleh kurus ke kalau makan Shaklee?

Kalau ambil set kurus ni boleh turun berat tak?

Ada tak produk Shaklee yang boleh turunkan berat badan?

set kurus shaklee

Contohnya kisah si A dan si B membeli bahan yang sama untuk buat kek. Kalau diikutkan hasilnya mestilah kek si A dan si B tersebut menjadi, betul tak? Tetapi hanya kek si A yang menjadi dan sedap, manakala kek si B pula tak jadi. Keras pula tu. Bila campak ke dinding, dinding pun retak. (Ok, ini contoh jer.. hehe..)...

Jom Baca Lebih Lanjut.......