manfaat vitamin b tagged posts

Dulu Tak Suka Makan B-Complex Tapi Sekarang

Salam pembaca,

Dulu-dulu saya tak suka makan B-Complex. Yang pertama sebab bila buka botol B-Complex tu ada satu bau yang saya tak suka sangat. Tak tau nak cakap macam mana baunya. Tapi bau tersebut memang saya tak suka lah. Kemudian bila dah makan B-Complex saya perasan setiap kali buang air, mesti urin warna kuning pekat. Orang cakap B-Complex bagus untuk kesihatan, jadi saya pun makan lah. Tapi lama-lama tak tahan dengan bau tersebut dan tak rasa kesan nya untuk kesihatan. Jadi saya terus tak makan dah B-Complex.

Itu kisah saya kali pertama kenal B-Complex dari jenama X. Saya beli dari farmasi untuk tujuan kesihatan dan tenaga. Tahu pasal kebaikan B-Complex pun sikit-sikit jer dari jurujual. Dia cakap bagus, kita pun makan jer lah. Tak sampai sebotol pun saya makan B-Complex tersebut, lepas tu biarkan jer. Bila difikirkan ruginya beli tapi tak makan. Huhu..

Tapi sekarang ni dah terbalik pula. Setiap hari mesti ambil B-Complex selepas makan...

Jom Baca Lebih Lanjut.......