maya karin tagged posts

3 Langkah Asas Penjagaan Kulit Cantik Seperti Maya Karin

Salam pembaca,

Cantik tak Maya Karin pada pandangan korang semua? Tak cantik? Biasa-biasa jer? Atau memang cantik gila? Kalau peminat setia Maya Karin mestilah akan puji cantik kan. Betul tak? Tapi terpulang lah pada pandangan masing-masing. Almaklumlah, cantik tu kan subjektif. Pada pandangan mata saya Mata Karin bukan sahaja cantik malah dia ada personaliti yang tersendiri yang menjadikan dia lebih cantik secara semulajadi. Saya tak pernah lagi berjumpa dengan beliau secara personal atau terserempak dimana-mana ketika berjalan. Tapi saya teringin sangat nak berjumpa dengan dia. Dan kalau lah terjumpa kan, wajib selfie dengan dia. Ekekeke…

set kecantikan kulit shakleeSumber: Utusan Malaysia

Entri kali ni bukan nak bercakap pasal Maya Karin. Tapi nak berkongsi tentang tips kecantikan iaitu 3 langkah asas tentang penjagaan kulit wajah yang wajib kita lakukan setiap hari jika ingin memiliki kulit yang sihat. Ramai yang malas untuk menjadikan 3 langkah tersebut sebagai rutin harian dalam aspek penjagaan muka...

Jom Baca Lebih Lanjut.......