nutriferon shaklee tagged posts

Selamat Datang Bulan Jun, Selamat Menjaga Kesihatan

Salam pembaca,

Dalam tak sedar kita dah pun melangkah masuk bulan Jun, pertengahan bagi tahun 2014. Rasa macam sekejap jer kan. Bila check kalendar (belek cuti sebenarnya.. hehehe) eh, dah bulan 6 lah. Lagi sebulan dah nak berpuasa, lepas tu raya, ujian peperiksaan sekolah, cuti sekolah, bonus akhir tahun dan macam-macam lagi. Jika diizinkan oleh-Nya dan panjang umur melangkah kita masuk ke tahun 2015. Fuhh, memang pantas betul masa berlalu.

Cuba kita imbas kembali apa yang telah berlaku 6 bulan lepas. Apa agaknya yang kita dah lalui. Adakah kenangan manis lebih banyak daripada kenangan pahit? Banyak tak perkara baru yang kita dah belajar? Bagaimana pula dengan keadaan tahap kesihatan? Kalau yang pernah berazam masa awal tahun baru hari tu cuba kita periksa semula. Dah berjaya capai ke belum? Kalau ada yang dah berjaya alhamdulillah. Mission accomplished! Tapi kalau masih belum capai lagi,apa kata kita ambil masa baki 6 bulan terakhir ni untuk kejar semula cita-cita kita.

promosi bulan jun

Untuk saya d...

Jom Baca Lebih Lanjut.......

Nutriferon boleh meningkatkan imunisasi badan semulajadi

Salam pembaca,

Bagaimana kesihatan anda? Dengan cuaca negara kita yang sekejap panas, sekejap hujan memang senang nak demam dan selsema akibat perubahan cuaca yang tak menentu. Jika badan kita lemah sistem pertahanan badan lagi lah mudah terkena serangan virus kan. Bila dah deman, batuk dan selsema datang serentak, nak buat keje seharian pon susah. Saya paling tak suka bila demam dan selsema. Rasa nak cabut jer hidung tu, asik meleleh jer.. hehehe…

Suka atau pon tak virus demam datang jugak dekat saya.. Mula-mula sakit kepala, kemudian badan dah mula rasa panas akhir sekali hidung pon meleleh. Nasib baik package batuk tak disertakan sekali.. Saya pulak tak suka pegi klinik dan makan ubat. Lebih-lebih lagi kalau ke klinik panel, sama jer ubat yang dibagi.¬†Kandungan dadah di dalam ubat bukan nya baik untuk tubuh badan kita. Yang paling tak suka ialah tunggu giliran. Tapi kalau rasa nak MC dan malas pegi keje boleh lah pegi klinik.. hehehe…

Memandangkan saya nie ahli Shaklee rasanya elok...

Jom Baca Lebih Lanjut.......