panduan diet tagged posts

Diari Diet Perlu Atau Tidak Untuk Turun Berat Badan

Salam Pembaca,

Bercita-cita nak turunkan berat badan..? Dah ada target apa yang perlu dilakukan..? Makan produk kurus pula tapi tak berkesan..? Atau give up sebab tak pernah berjaya untuk kurus..?

Hehe.. Jangan ingat senang nak turunkan berat badan dalam masa yang singkat..  Turunk 10kg 14 hari.. Wow…!! Kalau tengok iklan produk kurus macam ni menarik sangat.. Tapi sebenarnya ape yang anda hilang..? Cuma hilang berat air dalam badan sebab elak pengambilan kaborhidrat semasa diet.. Yang mana cara macam nie tak bagus.. Dan apa yang jadi lepas berhenti..? Maka jadi lah program diet ‘Yo-Yo’ .. atau Yoyo orrr jerrr.. Hehe… Berat badan pun akan naik semula secara mendadak.. Mungkin akan naik lebih daripada berat yang asal..

Kawal Berat Badan Dengan Diari Diet?

set-kurus-berkesan-shaklee

Gambar sekadar hiasan

Salah satu cara untuk turun berat badan ialah dengan diari diet.. Sediakan satu buku nota kecil untuk dijadikan sebagai diari.. Sebagai permulaan cuba seminggu dahulu....

Jom Baca Lebih Lanjut.......