performance drink tagged posts

Selamat Datang Bulan Jun, Selamat Menjaga Kesihatan

Salam pembaca,

Dalam tak sedar kita dah pun melangkah masuk bulan Jun, pertengahan bagi tahun 2014. Rasa macam sekejap jer kan. Bila check kalendar (belek cuti sebenarnya.. hehehe) eh, dah bulan 6 lah. Lagi sebulan dah nak berpuasa, lepas tu raya, ujian peperiksaan sekolah, cuti sekolah, bonus akhir tahun dan macam-macam lagi. Jika diizinkan oleh-Nya dan panjang umur melangkah kita masuk ke tahun 2015. Fuhh, memang pantas betul masa berlalu.

Cuba kita imbas kembali apa yang telah berlaku 6 bulan lepas. Apa agaknya yang kita dah lalui. Adakah kenangan manis lebih banyak daripada kenangan pahit? Banyak tak perkara baru yang kita dah belajar? Bagaimana pula dengan keadaan tahap kesihatan? Kalau yang pernah berazam masa awal tahun baru hari tu cuba kita periksa semula. Dah berjaya capai ke belum? Kalau ada yang dah berjaya alhamdulillah. Mission accomplished! Tapi kalau masih belum capai lagi,apa kata kita ambil masa baki 6 bulan terakhir ni untuk kejar semula cita-cita kita.

promosi bulan jun

Untuk saya d...

Jom Baca Lebih Lanjut.......

Performance Drink Kembalikan Tenaga

Salam pembaca,

Anda mesti pernah rasa macam nie kan?

‘Nak aktif, tapi tak nak makan supplement.”‘

********************************************************

‘Kenapa badan cepat penat dan letih?’

********************************************************

‘Keletihan selepas bersukan’

************************************************************

Satu jer jawapan saya. Anda perlukan makanan tambahan atau pon supplement. Tapi ramai jugak yang mengeluh apabila saya mencadangkan set vitamin untuk kekal aktif, cergas dan bertenaga. Antara dialog yang femes daripada mereka:-

‘Alamak.. banyak nya nak kena makan’

********************************************************

‘Asik lupa lah nak ambil sebab sibuk’

********************************************************

‘Takda masa lah nak ikut turutan makan vitamin’

************************************************************

Sebenar nya saya pun menyumbang jugak kepada alasan seperti di atas....

Jom Baca Lebih Lanjut.......