pilihan terbaik produk berpantang tagged posts

Soal Jawab Dan Info Set Berpantang Shaklee

Salam pembaca,

Alhamdulillah.. Sekarang ni ramai juga ibu-ibu di luar sana yang memilih untuk berpantang dengan produk Shaklee. Ada yang beranggapan berpantang dengan produk Shaklee adalah cara berpantang yang moden, terutama dikalangan orang melayu. Ya lah kan. Berpantang hanya dengan mengambil vitamin sahaja. Kalau dulu-dulu saya tengok kakak saya setiap kali berpantang penuh macam-macam akar kayu, herba dan sebagainya. Kena rebus akar-akar kayu tu dulu, pastu kena minum. Kalau saya memang tak lalu lah. Cium bau je pun dah kembang tekak. Hahaha..

Saya rasa ramai yang tahu banyak testimonial pengguna Shaklee yang merasakan kesan positif selepas mengamalkan set berpantang Shaklee. Tapi masih ada juga ibu-ibu di luar sana yang meragui untuk mengamalkannya.  Macam-macam soalan yang diajukan. Betul-betul selamat ker? Kenapa ada macam-macam set? Apa fungsi bagi setiap vitamin? Dan macam-macam lagi. Kenapa? Tak percaya ker? Hehehe....

Jom Baca Lebih Lanjut.......