promosi oktober shaklee tagged posts

Promosi ESP Shaklee Datang Lagi

Salam pembaca,

Promosi ESP Shaklee muncul buat kali ke dua dalam masa setahun. Hebat tak? Bulan March hari tu dah ada promosi Beli 6 Percuma 1. Kali ni bulan Oktober ada lagi. Tak percaya ker? Saya pun mula-mula tak percaya gak. Tak kan lah dah buat promosi masa bulan Mac lepas tu buat lagi untuk bulan Oktober. Tapi kena percaya juga! Sebab memang betul pun Promosi ESP Beli 6 Percuma 1. Si pengguna tegar ESP terutama golongan ibu menyusu memang konfem borong sakan punya lah. Masa ni lah nak re-stock balik bekalan ESP dekat rumah. 😀

Yang terlepas peluang untuk beli masa awal tahun hari tu jangan risau. Tak perlu fikir panjang, sambar terus 6 tong ESP bulan ni. Dapat percuma satu tong. Dekat situ sahaja dapat jimat RM150. Lepas tu layak pula jadi ahli Shaklee secara percuma. Haa.. Jimat lagi sebanyak RM65. Dah berapa tu penjimatan boleh dapat. Kira lah sendiri RM 150 + RM65. Pssttt…. ada tambahan lagi tau. Bulan seterusnya dapat bonus atau pun cash rebate dalam RM30++...

Jom Baca Lebih Lanjut.......