sihat tanpa ubat tagged posts

Rebut Jualan Akhir Tahun Shaklee 2014

Salam pembaca

jualan-promosi-shaklee-akhir-tahun-2014

Y.E.S. Year End Sale.

Yeahh… Sinonim sangat perkataan Y.E.S ni bila sampai hujung tahun kan. Banyak betul jualan murah sana sini. Clearance Sale, Warehouse Sales, Stock Clearance, Bazaar Sales dan macam-macam lagi perkataan yang kreatif untuk tarik perhatian pembeli untuk beli barang yang ditawarkan. Kalau lah duit dalam poket kita ni berkepuk-kepuk memang nak borong semua barang. Hahaha.. Sabar-sabar.. Kena kawal nafsu bila tengok poster jualan murah. Nak beli barang kena buat senarai dulu. Bila nak beli ikut keperluan dan keutamaan.

Bila bab kesihatan ni ramai yang tak ambil berat sangat. Susah sangat nak keluarkan duit untuk berbelanja demi kesihatan. Antara alasannya ‘belum sakit lagi’. Padahal dah macam-macam kempen dari pihak yang bertanggungjawab untuk memberi kesedaran betapa pentingnya konsep ‘mencegah lebih baik daripada merawat‘. Kos rawatan berganda-ganda lebih mahal berbanding kos mencegah...

Jom Baca Lebih Lanjut.......