testimonial nutriferon tagged posts

Nutriferon boleh meningkatkan imunisasi badan semulajadi

Salam pembaca,

Bagaimana kesihatan anda? Dengan cuaca negara kita yang sekejap panas, sekejap hujan memang senang nak demam dan selsema akibat perubahan cuaca yang tak menentu. Jika badan kita lemah sistem pertahanan badan lagi lah mudah terkena serangan virus kan. Bila dah deman, batuk dan selsema datang serentak, nak buat keje seharian pon susah. Saya paling tak suka bila demam dan selsema. Rasa nak cabut jer hidung tu, asik meleleh jer.. hehehe…

Suka atau pon tak virus demam datang jugak dekat saya.. Mula-mula sakit kepala, kemudian badan dah mula rasa panas akhir sekali hidung pon meleleh. Nasib baik package batuk tak disertakan sekali.. Saya pulak tak suka pegi klinik dan makan ubat. Lebih-lebih lagi kalau ke klinik panel, sama jer ubat yang dibagi.¬†Kandungan dadah di dalam ubat bukan nya baik untuk tubuh badan kita. Yang paling tak suka ialah tunggu giliran. Tapi kalau rasa nak MC dan malas pegi keje boleh lah pegi klinik.. hehehe…

Memandangkan saya nie ahli Shaklee rasanya elok...

Jom Baca Lebih Lanjut.......