Tips Berhenti Merokok tagged posts

Shaklee Menceriakan Hidupku Tanpa Rokok

Assalamualaikum dan salam 1Shaklee kepada pembaca setia blog vitamin4kesihatan.com,

Apa khabar semua? Rasanya dah lama aku tak berceloteh di blog wife aku ni, maklum ler sibuk dengan aktiviti-aktiviti outdoor untuk dicoretkan dalam blog www.shamphotography.com. 😀

Kalau korang masih ingat lagi, aku pernah menulis mengenai kisah dan pengalaman aku untuk berhenti merokok pada tahun lepas. Kalau nak flashback balik, boleh ler baca kat entri “Vitamin E Shaklee Boleh Membantu Berhenti Merokok – Betul Ker?” . Terima kasih aku ucapkan kepada yang memberi komen dan memberi feedback yang positif, sedikit sebanyak telah memberi semangat kepada aku untuk meneruskan usaha murni lagi suci ni…ahahahaha. Ermmm…rokok?..apa itu rokok?… dah lama aku tak dengar perkataan tu bermain-main di hujung bibirku. 😀

Betul Ker Dah Berhenti Merokok?

Alhamdulillah!! sehingga ke hari ini…tarikh ini…minit ini…saat ini…ketika ini, aku dah berjaya untuk tidak merokok selama 429 hari bersamaan 1 tahun 2 bulan dan 4 ...

Jom Baca Lebih Lanjut.......