Vitamin E tagged posts

Rebut Jualan Akhir Tahun Shaklee 2014

Salam pembaca

jualan-promosi-shaklee-akhir-tahun-2014

Y.E.S. Year End Sale.

Yeahh… Sinonim sangat perkataan Y.E.S ni bila sampai hujung tahun kan. Banyak betul jualan murah sana sini. Clearance Sale, Warehouse Sales, Stock Clearance, Bazaar Sales dan macam-macam lagi perkataan yang kreatif untuk tarik perhatian pembeli untuk beli barang yang ditawarkan. Kalau lah duit dalam poket kita ni berkepuk-kepuk memang nak borong semua barang. Hahaha.. Sabar-sabar.. Kena kawal nafsu bila tengok poster jualan murah. Nak beli barang kena buat senarai dulu. Bila nak beli ikut keperluan dan keutamaan.

Bila bab kesihatan ni ramai yang tak ambil berat sangat. Susah sangat nak keluarkan duit untuk berbelanja demi kesihatan. Antara alasannya ‘belum sakit lagi’. Padahal dah macam-macam kempen dari pihak yang bertanggungjawab untuk memberi kesedaran betapa pentingnya konsep ‘mencegah lebih baik daripada merawat‘. Kos rawatan berganda-ganda lebih mahal berbanding kos mencegah...

Jom Baca Lebih Lanjut.......

Vitamin Untuk Kulit Sihat Dan Cantik

Salam buat pembaca,

Cemburu melihat kulit artis kesayangan anda halus, cerah, sempurna, berseri dan cantik? Kalau bukan artis pun cuba lihat rakan-rakan kita pula. Macam mana nak dapatkan kulit yang cantik macam mereka ni?

Memang tidak dapat dinafikan sesetengah orang dianugerahkan dengan kulit yang tidak banyak masalah. Tapi bagi mereka yang mempunyai masalah pula jangan risau. Ada macam-macam cara yang boleh digunakan untuk menangani masalah kulit dari segi penjagaan luaran atau pon dalaman. Bagi saya yang paling penting ialah penjagaan dalaman. Ini kerana dalaman lah yang membentuk luaran. Pakar nutrisi juga menyarankan kita untuk perbaiki kesihatan dalaman terlebih dahulu.

Vitamin Untuk Kecantikan Kulit

Vitamin yang paling sesuai untuk kulit yang cantik ialah gabungan Vitamin E, Vitamin C dan Vitamin B. Ini kerana vitamin E terkenal dengan anti-oksidan yang tinggi, Vitamin C merangsang pembinaan kolagen dan vitamin B mengekalkan kelembapan kulit.

Vita-E Complex®

  Vitamin E

tickTerkenal dengan anti-...

Jom Baca Lebih Lanjut.......

Penjagaan Kesihatan Mata

mata Penjagaan kesihatan mata adalah penting bagi memastikan tahap penglihatan dapat dijaga dengan baik. Kesihatan mata perlu diambil kira sebagai salah satu daripada penjagaan kesihatan. Untuk memastikan kita dapat menikmati nikmat penglihatan dengan lebih lama adalah lebih baik jika kita menitikberatkan soal kesihatan mata.

TIPS PENJAGAAN KESIHATAN MATA

Kita mestilah sentiasa memastikan kesihatan mata sentiasa terjaga. Antara tips yang boleh dikongsikan di sini ialah:-

 tick Gunakan kaca mata hitam apabila berada di luar terutama apabila matahari sangat terik. Pastikan juga kaca mata anda mempunyai perlindungan UV
tick Pastikan memakai perlindungan mata atau pon goggles apabila melakukan kerja-kerja pertukangan di rumah bagi mengelakkan habuk atau pon benda asing masuk ke dalam mata
tick Gunakan pencuci mata yang khas apabila membersihkan mata daripada kotoran make up
tick Apabila duduk di hadapan skrin komputer terlalu lama boleh menyebabkan mata letih...
Jom Baca Lebih Lanjut.......

Vitamin oh Vitamin

(Coretan daripada suami kepada Cheq Eem)

Salam kepada semua pembaca blog ini,

Dalam dunia yang serba moden sekarang, saya rasa ramai yang tiada masa untuk menjaga kesihatan diri masing-masing disebabkan kesibukan urusan kerja atau malas. Kita semua terdedah dengan gaya pemakanan yang tidak sihat dengan wujudnya banyak restoran “fastfood” dimana-mana. Kebanyakkan kaum isteri pada zaman sekarang jarang memasak makanan sendiri di rumah disebabkan terpaksa berkerja untuk membantu suami disebabkan peningkatan kadar ekonomi untuk menampung kehidupan di bandar sekarang. Saya dan isteri juga tidak terkecuali daripada faktor-faktor ini.

Vitamin oh Vitamin

 vitamin-kesihatan  vitamin-oh-vitamin

Saya sebenarnya seorang yang amat susah untuk mengambil vitamin tambahan dan juga sukar untuk makan ubat walaupun tidak sihat. Semenjak isteri saya a.k.a Cheq Eem menjadi Distributor untuk produk Shaklee, saya terpaksa mengambil vitamin tambahan secara berjadual dan isteri saya yang akan menjaga jadual pemakanan vitamin tambahan se...

Jom Baca Lebih Lanjut.......

Set Kesihatan Untuk Lelaki

Selalunya kita akan dapat info tentang set kesihatan untuk wanita kan.. Abis tu lelaki tak kan tak nak sihat kot.. Mesti lah mereka pon nak sihat dan cergas jugak kan.. Lagi pon produk Shaklee nie sesuai sangat tuk semua golongan tak kira usia atau pon jantina.. Jom kita baca kat bawah nie ape set kesihatan untuk lelaki.

Men's Vital Health Set

Kelebihan Zinc, Vitamin E dan Omega Guard

Zinc Complex

  1. membantu meningkat kan kualiti sperma
  2. membantu dalam mengoptimumkan fungsi kelenjar prostat
  3. membantu dalam mengurangkan potensi mendapat kanser prostat atau pembesaran prostat
  4. meningkatkan paras testosteron untuk kehidupan seksual yang baik
  5. mencecah masalah mati pucuk
  6. mengelak kan masalah keguguran rambut

Vitamin E

  1. dapat menghasilkan sperma yang lebih banyak
  2. dapat memperbaiki kualiti dan membantu pergerakan sperma
  3. meningkatkan paras testosteron di dalam badan

Omega Guard

  1. mengandungi rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semula jadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain lain.
  2. membantu dalam mengurangkan risiko p...
Jom Baca Lebih Lanjut.......