vivix tagged posts

Koleksi Testimonial Pengguna Vivix

Salam pembaca,

Kali ni saya nak kongsikan testimonial pengguna selepas mengambil Vivix sebagai supplement untuk membantu merawat pelbagai jenis penyakit berbahaya seperti kencing manis, darah tinggi, strok, berhenti merokok dan masalah kesihatan yang lain-lain lagi. Ikhtiar dan usaha itu tugas kita, selebihnya Allah yang menentukan. Jika masih belum temui produk yang bersesuaian tak salah rasanya untuk mencuba Vivix. ūüôā

Jom baca koleksi testimonial pengguna Vivix.

testimonial-pengguna-vivix-1

testimonial-pengguna-vivix-2

testimonial-pengguna-vivix-3

testimonial-pengguna-vivix-5

testimonial-pengguna-vivix-6

testimonial-pengguna-vivix-7

testimonial-pengguna-vivix-8

promosi vivix shaklee

Promosi Vivix pada harga SUPER JIMAT untuk bulan November 2013 sahaja. Bulan depan dah tak dapat harga macam nie. Beli 6 PERCUMA 1.. Jadi bolehlah  kongsi dengan adik beradik, sepupu, saudara mara untuk lebih jimat. Apa yang anda dapat jika beli sebanyak ni?

‚úĒ PERCUMA keahlian Shaklee seumur¬† hidup (Jimat RM 65)

‚úĒ PERCUMA penghantaran seluruh Malaysia

‚úĒ PULANGAN TUNAI RM 200++ pada bulan seterusnya

Hubungi saya untuk maklumat lanjut sekiranya berminat.

Disclaimer:
* Segala kenyataan di dalam blog ini tidak d...

Jom Baca Lebih Lanjut.......

Vivix Shaklee Bantu Perokok Berhenti Merokok

Salam pembaca,

Saya percaya ramai golongan perokok di luar sana pernah berusaha untuk berhenti merokok tapi masih ada yang belum berjaya. Ada yang dapat bertahan sebulan, ada pula selepas 3 bulan dan ada juga yang lepas setahun kembali merokok. Secara peribadi pada pandangan saya, usaha untuk berhenti merokok adalah terletak pada nawaitu perokok tersebut. Kalau dia betul-betul berazam untuk berhenti merokok dan tekad untuk tidak sentuh batang rokok, ia pasti boleh berjaya.

promosi vivix

Gambar dari sumber Google

Saya pernah menghadiri Pameran Kesihatan Jantung Sedunia pada bulan lepas dan terdapat satu booth untuk Klinik Merokok. Oleh kerana suami a.ka Eshamz Halim telah berjaya berhenti merokok lebih dari 6 bulan, dia pun nak berkongsi pendapat dan pandangan. Antara soalan-soalan yang diajukan oleh doktor tersebut bagaimana boleh berhenti merokok¬† ialah¬† ‘Ada makan atau ambil supplement tak? ‘ Bila cakap ada dan doktor pun memberikan komen bahawa pengambilan supplement boleh membantu perokok u...

Jom Baca Lebih Lanjut.......

Rahsia Wajah Lebih Cantik dan Muda Dengan Shaklee

Salam pembaca,

Promosi Shaklee bulan Oktober nie sangat mengujakan bagi mereka yang OBSES TENTANG CANTIK. Ada yang rasakan perlu tampil cantik untuk nampak lebih berkeyakinan, ada yang perlu kelihatan cantik untuk pikat hati suami, ada yang perlukan cantik demi kerjaya. Agak-agak korang kenapa perlu tampil cantik? Secara peribadi, bagi saya tampil cantik itu penting sama ada cantik  penting dan yang paling penting sekali cantik dalam. Kalau dalam cantik, maka luar pun cantik jugak lah kan.. Betul tak..?

jutawan shaklee

Cantik dalam dari sudut kesihatan boleh di kaitkan dengan sel-sel di dalam badan.  Hampir keseluruhan badan kita diliputi oleh sel antaranya sel kulit, sel otak, sel darah, sel kuku, sel DNA dan lain-lain. Apabila sel-sel badan ini dibekalkan dengan nutrisi yang cukup, berkhasiat dan lengkap maka boleh memberikan kesihatan yang baik...

Jom Baca Lebih Lanjut.......