Slide # 1
 

Vitamin C SR Shaklee Rasa Macam Makan Oren

Salam pembaca,

Salah satu vitamin Shaklee kegemaran saya ialah Vitamin C SR 500mg.. Saya makan sebab nak kurangkan masalah sinus yang selalu terjadi setiap pagi.. Setiap kali bangun tidur jer macam ada binatang dalam hidung dan rasa gatal yang amat sangat.. Lepas tu automatik akan terus bersin tanpa berhenti dan keluar lah hingus yang berwarna putih.. Stress betul dibuatnya..

Masalah sinus sebenarnya ada pada setiap orang.. Sama ada teruk atau pun tidak.. Saya pula ada sinus disebabkan oleh sejarah keluarga iaitu abah saya.. Apa boleh buat, keturunan katanya.. Hehe…

Kalau orang lain makan vitamin C untuk cantik, saya makan vitamin C untuk kurangkan masalah sinus.. Nak cantik dah minum ESP setiap pagi.. Hehe.. Lepas seminggu makan tahap bersin berkurangan dari 10 kali ke 2,3 kali.. Kemudian selepas sebulan pula daripada setiap hari jadi 2,3 hari jer dalam seminggu.. Ok lah tu.. Asalkan bukan setiap hari dan bukan banyak kali.. Ada juga lah perubahan nya..

Vitamin C SR Shaklee Rasa Oren

Yang uniknya vitamin C Shaklee berbanding brand lain ialah apabila kita makan rasa macam makan oren.. Terasa masam bila letak atas lidah.. Lepas tu bila dah telan pula terasa dalam perut macam baru lepas makan 5 biji oren.. Bab dahaga tu jangan cakaplah.. Setiap 1/2 jam mesti habis 300ml air kosong.. Berbeza sangat ambil vitamin C brand B********S … Yang itu rasa macam tepung jer.. Sekarang dapat rasa perbezaan vitamin semulajadi dengan vitamin sintetik..

vitamin-c-shaklee-vitamin4kesihatan

Jadi nak dapatkan khasiat vitamin C ambil Vitamin C SR Shaklee je lah.. Pengambilan sebiji sehari membekalkan sebanyak 500mg khasiat vitamin C yang bersamaan dengan 7 biji buah oren.. Kos bagi sebiji vitamin C pula cuma RM0.50.. Mahal ker…? 🙂

Bukan saya jer yang rasa vitamin c Shaklee rasa macam makan oren.. Orang lain pun cakap benda yang sama gak..

testimonial-vitamin-c-shaklee-untuk-resdung

 

Disclaimer:
* Segala kenyataan di dalam blog ini tidak dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah. Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Follow Cheq Eem on Google+!

Cheq eem
Shaklee Independent Distributor
ID 917511

SMS/WhatsApp – 012-3257744

Hubungi Kami | Order Produk

Tags:  

2 comments to Vitamin C SR Shaklee Rasa Macam Makan Oren

  • sobri  says:

    mesti best mkan..
    dah la rasa oren..
    sedap sangat 🙂

    • Cheq Eem  says:

      rasa2 oren sikit…. so rasa lah pure lah…hehe…. klu yang chewable plak lagi rasa oren…

Isikan Komen Anda Disini